EQS Transport

EQS-SYSTEM UDVIKLET TIL TRANSPORT

Når du har folk i marken for at løse kloakeringsopgaver, er det en stor fordel, at du er tæt på den enkelte opgave – og hele tiden har adgang til friske data samt dine kvalitets dokumenter ved hånden, hvad enten det er Byggeriets Kvalitetssikring eller AMU-Kontrolinstans.

Digital indrapportering tilpasset Transport

EQS byder på en række moduler, som sikrer dig et værdifuldt overblik

Du løser en række transportopgaver for dine kunder, som ofte involverer meget andet end ture fra A til B. Der er mange data at tage hensyn til, når du skal sikre, at gode opgaver bliver til god forretning. EQS byder på en række moduler, som sikrer dig et værdifuldt overblik.

Det er blandt andet:

  • Kranbil
  • Opslagstavle
  • Styr på indlejet vognmand med EQS
  • Chaufførskift
  • Aftaleseddel
  • Kørsel med råstoffer
  • Fakturering
  • Mulighed for at oprette nye skabeloner
  • Dokumentmappe

 

 

Registrerninger fra lastbilen til kontoret

  • Registrering af grusgravs sedler
  • Registrering af containerkørsel
  • Registrering af krankørsel
  • Rapporter i PDF

Overblik på kontoret

  • Dokumenter på sagerne
  • Bilag fra grusgraven

Bestillinger af køresel fra kunder

  • Bestilling via smart App funktion
  • PDF kvittering via mail til kunden/kontoret
  • Ved bestilling via App, opgaven ligger klar i
  • EQS planner til kørselslederne

Planlægnings kalender på kontoret

  • Overblik over lastbiler
  • Overblik over opgaver
  • Træk og slip mellem opgaver og lastbilen
  • Opgaverne bliver accepteret fra lastbilerne

Skal vi snakke sammen?

EQS TRANSPORT

Du får dit eget skærmbillede på mobilenheden – med de skabeloner, du selv har valgt at sætte ind til dine chauffører.
I overskuelige skabeloner kan du til- og fravælge de elementer, som den enkelte chauffør skal bruge i hans eller hendes dagligdag.

KRAN-/GRABKØRSEL

Du får indrapportering på kørsel med grabbil direkte til din mobilenhed, og du kan nemt skifte rundt på komponenterne ud fra, hvad du har brug for på dit kørselsskema, miljøtillæg eller andre funktioner.

Det færdige PDF-dokument kan du sende direkte til kunden på mail.

Når oplysningerne er tastet ind, er de klar til din master, så du kan eksportere til Excel eller få det integreret i dit regnskabsprogram.

RÅSTOFKØRSEL (BUNDSAND, SG OG ANDRE MATERIALER)

Kørsel med råstoffer er begyndelsen til det, vi kalder vejeseddel – en kvittering til modtageren. I den kan du notere og indtaste sagsnummer, materialetype, afhentningssted og enhed (tons).
Du kan tage et billede af vejesedlen, der herefter ligger i EQS på kontoret, og du kan bruge den som bilag til regningen.
Der er altså ikke noget med at scanne ind mere.

Der bliver vedhæftet et GPS-koordinat hver gang, I udfylder et skema. På den måde kan du følge dine biler rundt i Danmark.
Når du har udfyldt råstof-skemaet, bliver oplysningerne automatisk ført over til vejeseddel-skabelonen.

VEJESEDLER

EQS sørger for at fordele materialetyperne og lægger tallene sammen, så det giver et nemt overblik for chaufføren og kunden, der kan kvittere med en underskrift direkte på mobilenheden.
Der bliver herefter lavet en PDF-kvittering, som du kan sende til kunden eller printe ud på stedet og aflevere til kunden. Du kan også sende til 3. part på mail.

KONTORET (EQS MASTER)

Når din chauffør har indtastet hvert læs på kørsel med råstof, bliver alle oplysninger sendt til kontoret. Det giver dig et nemt overblik. Du kan søge på sager, chauffør eller materialer og få en oversigt over alle materialer på sagerne lige på minuttet.

På kontoret har du samtidig adgang til alle de oplysninger, som dine chauffører har indtastet.
Oplysningerne kan nemt trækkes ud, og du kan søge på enten mængde, materialetype eller se totalforbrug på sagen efter dato eller sagsnummer. Ud fra disse data og oplysninger kan du, når måneden er omme, sende regninger og bilag ud til dine kunder.

Med EQS Transport får du blandt andet:

  • Styr på dine kørsler
    Mere overskud til at SKAFFE FLERE KUNDER og FORØGE INDTJENINGEN

Kontakt os

Er i klar til at tage skridtet og få digitaliseret virksomhedens daglige opgaver?

N

Prøv gratis i 30 dage

N

Tilpasset din virksomhed

N

Support alle hverdage

Udfyld formularen og vi vender tilbage til jer hurtigts muligt.

 

Eller kontakt os på:

Tlf. 40 50 38 08

Kontakt os her
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.