EQS BASIS

EQS-SYSTEM UDVIKLET TIL BASIS

I den ene ende står en medarbejder udstyret med mobiltelefon, netforbindelse og en EQS Basis. I den anden ende står du og modtager en aktuel rapport fra det byggesite, den rørføring eller det stykke vejbelægning, det handler om.

Jobbeskrivelse

  • Tekstbeskrivelsen af opgaven, med adgang over alt, der kan suppleres med tegninger m.m.

Timeregistrering

  • Register timer fra sag til sag med nem start-og-stop-funktion, hvis du har mange sager på én dag.

Dagsproduktion

  • Holder styr på dit forbrug pr. dag på aktive sager.
  • Se time- og materialeforbrug.
  • Læg materialelister ind i EQS for nem og overskuelig adgang for medarbejdere og kollegaer i marken.

Aftaleseddel

  • Noter hvad der er aftalt med kunden om opgaven, også med billeder.
  • Send en kvitteringsmail direkte til kunden med hans underskrift, tid, sted og dato.

Fotodokumenteret kvalitetssikring

  • Indsend kort beskrivelse af opgaven og vedlæg billeder når arbejdet er udført.
  • Informationerne bliver lagt i skyen, hvor der altid er adgang når behovet opstår.
  • På alle rapporter vil EQS automatisk påføre tidspunkt, sted og hvem der har udført kvalitetstjekket.

Reklamation

  • Opret reklamationssager.
  • Samlet overblik over reklamationer/fejl der er opstået under byggeriet.
  • Effektiv efterbehandling med udgangspunkt i materiale -eller personfejl.

Modtagekontrol

  • Tag nemt imod varer ude i marken, placér dem rigtigt i systemet og tag billeder af følgesedlen.
  • Er der skader på varen, så kan du hurtigt sende en rapport hjem til kontoret med billeder af skaden, tid og sted for modtagelse. Lige til at sende videre til leverandøren.
  • Giver mulighed for at få styr på det du leverer tilbage til leverandøren med tid, sted, tekst, billede og underskrift - og eventuelt leverandørens mail som kvitterings-mail.
  • Komplet overblik over følgesedler til kontrol, når regningen kommer fra leverandøren.

Problemrapportering

  • Indrapportér løbende problemer under løsning af opgaver.
  • Struktureret overblik og nem efterarbejdning.
  • Brug disse data til at vurdere, om bestemte arbejdsprocesser kan optimeres og udføres anderledes.
  • Vurdér om det er særlige læsninger eller bestemte typer af produkter der giver problemer.
  • Vurdér hurtigt om problemerne kan berettige dig til ekstra betaling fra kunden.
  • Indrapportering og analysering af problemer og fejl i din produktion er god LEAN-praksis.

Adgang over alt - via Cloudserver

  • Adgang kan nemt styres med en smartphone eller tablet ude fra marken og er der ikke signal, så vil EQS alligevel gemme alle rapporterne og registreringer indtil der igen kommer signal. På den måde går der ikke data tabt, der er vigtige for virksomheden.
  • Data er samtidigt samlet 'oppe i skyen' hvor de er tilgængelige, selvom du skulle miste din telefon eller tablet. EQS mobile kan hentes i App-Store eller Google Play-butikken.
TOP